Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy regulamin jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (dalej jako Regulamin).

2. Regulamin określa:
a. rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach prowadzonego sklepu internetowego działającego w domenie podlogiskalski.pl, prowadzonego przez FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA”AMECO”MARIUSZ SKALSKI, ul. Szkolna 2, 84-208 Tuchom, Nip 5841211985.
b. warunki zawierania umowy sprzedaży;
c. warunki rozwiązania umowy sprzedaży;
d. prawo odstąpienia od umowy sprzedaży;
e. sposób dokonania płatności;
f. koszty, sposoby i terminy dostawy produktów;
g. tryb postępowania reklamacyjnego i gwarancyjnego;
h. pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

3. Sprzedawca samodzielnie bądź na żądanie Klienta udostępnia Regulamin przed zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w formie, która umożliwi pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści niniejszego Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się usługobiorca.

4. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej Usługodawcy w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.

5. Usługodawcą-Sprzedawcą jest firma FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA”AMECO”MARIUSZ SKALSKI, ul. Szkolna 2, 84-208 Tuchom, Nip 5841211985.

6. Usługobiorcą-Klientem jest osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej korzystająca z usługi świadczonej drogą elektroniczną.

§ 2
DEFINICJE

Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Sprzedawca-usługodawca – FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA”AMECO”MARIUSZ SKALSKI, ul. Szkolna 2, 84-208 Tuchom, Nip 5841211985.
  1. Klient-usługobiorca – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, korzystająca z usług w sklepie internetowym i dokonująca zamówień w sklepie.
  2. Konsument – klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22(2) Kodeksu cywilnego.
  3. Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43(1) Kodeksu cywilnego.
  4. Konto – usługa elektroniczna z indywidualnym loginem i hasłem Klienta umożliwiająca dokonanie działań w Sklepie Internetowym.
  5. Regulamin – niniejszy dokument.
  6. Towar/Produkt – rzecz ruchoma, produkt oferowany do sprzedaży w Sklepie Internetowym.
  7. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu art. 535 Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
  8. Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy sprzedaży, określające rodzaj i ilość kupowanego Towaru

§ 3
ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

  1. Sprzedawca świadczy usługi na rzecz Usługobiorcy w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Sprzedawca zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
  3. W związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną Usługodawca korzysta z oprogramowania oraz technologii, które zapewniają bezpieczeństwo, poufność i nienaruszalność przekazywanych danych/informacji.
  4. Klient zobowiązany jest:
    a. posiadać dostęp do Internetu;
    b. posiadać przeglądarkę internetową przykładowo Internet Explorer w wersjach 6.0 i nowszych czy też Apple Safari w wersji 3.0 lub nowszej;
  5. Zakazane jest dostarczanie przez Klientów treści o charakterze bezprawnym oraz korzystanie w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów i Sprzedawcy.
  6. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta prowadzącą do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie internetowym.

§ 4
USŁUGI

  1. Sprzedawca umożliwia Klientowi bezpłatne korzystanie z usług oferowanych w Sklepie internetowym.
  2. Usługą świadczoną drogą elektroniczną przez usługodawcę jest sprzedaż produktów: podłogi drewniane
  3. Usługobiorcy mogą nieodpłatnie zakończyć korzystanie z usługi świadczonej drogą elektroniczną w każdej chwili, a także przerwać ewentualny proces zawarcia umowy poprzez sfinalizowane procesu składania zamówienia w sklepie internetowym.
  4. Usługi świadczone drogą elektroniczną przez Usługodawcę mają charakter nieodpłatny.

§ 5
WARUNKI ZAWARCIA I ROZWIĄZANIA UMOWY SPRZEDAŻY ORAZ PRAWO
ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Klient ma możliwość zawarcia umowy sprzedaży w trybie elektronicznym poprzez dodanie wybranych produktów do koszyka klikając przycisk „Dodaj do koszyka”. Po dodaniu wszystkich produktów Klient przechodzi do koszyka, klikając ikonę koszyka w prawym dolnym rogu. W podsumowaniu koszyka Klient może sprawdzić wybrane produkty, zmodyfikować ich ilość lub je usunąć. Następnie Klient klika przycisk „Przejdź do kasy”, aby przejść do formularza zamówienia. Klient wypełnia dane do wysyłki i/lub dane do faktury oraz wybiera formę dostawy i metodę płatności. Po weryfikacji danych Klient klika przycisk „Kupuję i płacę”, co stanowi złożenie zamówienia z obowiązkiem zapłaty. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie e-mailem zawierające szczegóły zamówienia.
  2. Umowa zostaje zawarta z chwilą:
    a. akceptacji treści przesłanego do Klienta Zamówienia;
    b. wyrażenia zgody na jego realizację;
    c. akceptacji treści niniejszego Regulaminu;
    d. potwierdzenia zapoznania się z prawem do odstąpienia od Umowy.
  3. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim lub angielskim, o treści zgodnej z niniejszym Regulaminem.
  4. Klient – Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży poprzez wypełnienie i przesłanie oświadczenia na adres e-mail Usługodawcy bądź listem poleconym na adres siedzi firmy, w terminie 14 dni od zawarcia umowy.
  5. Klient – Konsument może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. Klient – Konsument zobowiązany jest zwrócić towar na adres siedziby firmy ul. Szkolna 2, 84-206 Tuchom
  7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy zwróci mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru.
  8. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną ze skutkiem natychmiastowym w przypadku dostarczania przez Klienta treści o charakterze bezprawnym bądź naruszenia treści niniejszego Regulaminu

§ 6
SPOSÓB DOKONANIA PŁATNOŚCI

  1. Ceny Towarów określone są w lub w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz inne opłaty.
  1. Opłatę za złożone Zamówienie można uiścić poprzez:
    a. zapłatę na rachunek bankowy Sprzedawcy 11 1090 1098 0000 0001 1938 8723
    b. dokonanie płatności elektronicznej z pomocą Paytel;

§ 7
KOSZTY, SPOSOBY I TERMINY DOSTAWY PRODUKTÓW

  1. Dostawa Towarów możliwa jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz na terenie całej Unii Europejskiej.
  2. Sprzedawca przewiduje następujące formy dostawy Towarów:
    a. za pośrednictwem firmy kurierskiej;
    b. za pośrednictwem operatora pocztowego;
  3. Klient ponosi koszty dostawy w zależności od wyboru formy dostawy.
  4. Czas realizacji Zamówienia:
    a. na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wynosi 5 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia;
    b. na terenie Unii Europejskiej wynosi 10 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia.

§ 8
TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO v I GWARANCYJNEGO

  1. Klient ma możliwość złożenia reklamacji co do świadczonych usług w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
  2. Składana reklamacja powinna zawierać krótki opis zaistniałego problemu będącego przedmiotem złożenia reklamacji oraz datę i godzinę jego wystąpienia.
  3. Reklamacje należy wysłać na adres Sprzedawcy listem poleconym, tj. FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA”AMECO”MARIUSZ SKALSKI, ul. Szkolna 2, 84-208 Tuchom, Nip 5841211985.
  4. Reklamacje będą rozpoznawane przez Usługodawcę w terminie 14 dni od ich otrzymania.
  5. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca poinformuje Klienta pismem sporządzonym w formie pisemnej i przesłanym na adres korespondencyjny zgłaszającego.
  6. Towary mogą posiadać gwarancję producenta, Sprzedawcy lub importera. Jeśli Towary są objęte gwarancją, to informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu, na jaki została udzielona, każdorazowo zawarta będzie w opisie Towaru na stronie internetowej Sklepu.

§ 9
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. Klient – Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, tj.:
    a. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
    b. złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/;
    c. uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą przy pomocy m.in. z Federacji Konsumentów, Stowarzyszenia Konsumentów Polskich.

§ 10
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, która stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

§ 11
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 18.06.2025 roku.
  2. Sprzedawca ma możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszego Regulaminu z uzasadnionych powodów, np. zmian w obowiązujących przepisach prawa.
  3. Treść niniejszego Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej podlogiskalski.pl
  4. Regulamin może być utrwalany, pobierany, odtwarzany, w każdym czasie poprzez jego wydrukowanie czy też zapisanie na odpowiednim nośniku.
  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
    a. Kodeksu Cywilnego;
    b. stawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
    c. ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  6. Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedającym a Klientem będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedającego.

Kontakt

Salon Gdańsk

Rafał Lipiński

al. Grunwaldzka 211
City Meble
80-266 Gdańsk

Mobile: 503 800 354

wyceny@podlogiskalski.pl


PN - SOB: OD 10 DO 20

Salon Gdańsk

Mariusz Skalski

al. Grunwaldzka 211
City Meble
80-266 Gdańsk

Mobile: 600 234 549

gdansk@podlogiskalski.pl


PN - SOB: OD 10 DO 20
Koszyk0
Brak produktów w koszyku!
Kontynuuj zakupy
0